4897 Buford Hwy, Ste 222 ......................... Làm thuê hay triệu phú

Atlanta, GA 30341-3669.............................. Đời đối xử công bình

Tel (770) 696-1189 .................................... Muốn được đời tưởng thưởng

Fax (770) 696-1587 ................................... Hãy đòi hỏi chính mình ..............(someone wrote this)

http://www.LocThaiCPA.com ....................Email: LocThaiCPA@gmail.com

Sunday, January 1, 2012

Young Vietnamese Talents Go Unrecognized and Undeveloped

.
A lot of young Vietnamese talents in VIETNAM and oversea have limited means to go to college. The challenge these gifted people from poor families to face is to meet daily standards of living. They do not have the opportunities to achieve excellence.

 Societal obstacles are many, and ensuring supports are so little. We need to make college more accessible to bright and talented young Vietnamese people from all walks of life. Encourage venture capitalists, organizations and governmental bodies to adopt consistently appropriate investments, and systemic supports necessary to ensure our future generation to have the advanced knowledge and skills needed. 



Rất nhiều tài năng trẻ người Việt tại VIỆT NAM và ngoài nước đã bị hạn chế phương tiện để đi học đại học. Thách thức lớn của những người thông minh xuất thân từ những gia đình nghèo khó này là phải đối mặt với những đáp ứng cơ bản trong đời sống hàng ngày. Họ không có cơ hội để phát huy được sự xuất sắc của bản thân.

Những trở ngại xã hội thì rất nhiều, và hỗ trợ vật chất lẫn tinh thần thì rất ít. Chúng ta cần giúp đở những tài năng trẻ người Việt từ tất cả các tầng lớp xã hội được dễ dàng bước vào các ngôi trường đại học. Khuyến khích những nhà đầu tư, các tổ chức và các cơ quan chính phủ hỗ trợ thích hợp để đảm bảo thế hệ tương lai của chúng ta có kiến ​​thức tiên tiến và các kỹ năng cần thiết.

.

No comments:

Post a Comment